zaterdag 11 september 2021

Nieuwe roepingen Christus Koning en Hogepriester

Het gaat nog steeds de goede kant op met de priesterroepingen in de bekende Traditionele gemeenschappen, zoals nu weer bij Christus Koning en Hogepriester. Gisteren, op 10 september 2021 bereikte mij het verheugende bericht dat deze gemeenschap maar liefst zesentwintig nieuwe priesterroepingen in het seminarie mag verwelkomen. Dat is echt geweldig, want het ziet er naar uit dat het Pauselijk schrijven dat onlangs is uitgegeven geen stop op het aantal kandidaten heeft opgeleverd. Daarbij moet ik wel opmerken dat ik Paus Franciscus zelf niets verwijt. Hij heeft een aantal zeer kwade adviseurs geraadpleegd die eerder een band lijken te hebben met de Duivel. Het proberen uit te roeien van een deel van het Depositum Fidei van de vóór-Conciliaire tijd noem ik namelijk Duivelswerk. Want dit kan nooit van God afkomstig zijn, maar wel van zijn Tegenstander. En het is om deze reden waarom het ondergraven van de H.Mis in de Buitengewone Vorm en het ondergraven van de overige Sacramenten in de Buitengewone Vorm ten alle tijden moet worden voorkomen.

Sommige reacties waren niet altijd positief toen de bovenstaande foto met tekst werd bekend gemaakt, maar dat geeft niet. Ik weet dat de druiven zuur voor hen zijn en dat hun aanval op ons niet zal stoppen. Gelukkig staat de goede God aan onze kant en dat kan niemand ons afnemen. En dat geldt ook voor de overwinning op het kwade dat ons in het vooruitzicht is gesteld.